vrijdag 16 september 2011

Reclameruimte te koop op kunstoog van kankerpatiënt






Nadat een tumor werd vastgesteld, moest de Canadees Robert Lee (47) vorige maand zijn linkeroog laten wegnemen. Om de kosten voor die ingreep te dekken, heeft de man nu besloten advertentieruimte op zijn kunstoog te verkopen aan de meestbiedende.


Overschot naar kankerfonds
Het startbod op veilingsite eBay bedraagt 5.000 dollar. De operatie werd terugbetaald, maar het kunstoog moet Robert Lee uit eigen zak ophoesten. Dat kostte 2.500 dollar. Als er na de reclameveiling geld overschiet, gaat dat naar een fonds voor kankeronderzoek.






Netjes houden
Wie het meeste bied, mag het logo van zijn bedrijf of organisatie op het nieuwe oog van Lee laten 'monteren'. Dat logo, met een maximale diameter van 12 millimeter, komt op de pupil van het kunstoog. Vulgaire, obscene of pornografische boodschappen worden geweerd. Robert Lee zal de reclameboodschap gedurende een maand dragen. (eb)

Bron:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten